İÇERİK SEO Mimari ince ayarların yanı sıra, sitenizdeki içeriği yazma, biçimlendirme ve sunma şekliniz de arama motoru sıralamanızı oluşturmanın veya bozmanın bir parçasıdır. Örneğin, Skillcrush’ta makaleler yazdığımızda, amacımız onları bilgilendirici, anlaşılır ve ilgi çekici hale getirmektir – ancak aynı zamanda onları bulabileceğinizden de emin olmamız gerekir! Bu, SEO’ya dikkat ederek yazmak anlamına gelir. İçerik SEO aşağıdakileri içerir: Anahtar Kelime Araştırması — bu, sitenize trafik çeken arama motoru terimlerini (anahtar kelimeleri) belirlemek için Ahrefs ve Moz gibi yazılım programlarını kullanmayı içerir. Daha sonra, bu anahtar kelimeleri içeriğinize dahil etmenin bir dansıydı (böylece arama motorları onları yakalayacak ve sıralamanızı iyileştirecek) ve “anahtar kelime doldurmadan” kaçınır. Anahtar kelime doldurma, içeriği kalite pahasına anahtar kelimelerle aşırı yükleme uygulamasıdır. Şu satırlar boyunca bir şeyler düşünün: “SEO anahtar kelime doldurma, anahtar kelime doldurma seo anahtar kelimeleridir.” SEO ile kötü, anahtar kelime doldurulmuş içeriğin ödünleşmesinin sıralama ödüllerine değeceğini düşünmek cazip gelebilir, ancak durum böyle değildir. Google gibi arama motorları, anahtar kelimelerle doldurulmuş içeriği ayıklamak için yıllar içinde algoritmalarını değiştirdiler, kötü içerik (anahtar kelimeler içerse bile) sonuçta kullanıcıları uzaklaştıracak – SEO söz konusu olduğunda asla iyi bir görünüm elde etmeyecek