SEO çoğunlukla iki strateji etrafında döner: Site mimarisini optimize etme (bir web sitesinin gerçek kodlaması ve tasarımı) Site içeriğini optimize etme (satış sayfalarının metni, blog gönderileri, ürün açıklamaları vb.) Arama trafiğinizin yükselen trendini mümkün olan en hızlı oranda görmek için her ikisine de en iyi uygulamaları uygulamanız gerekir. SİTE MİMARİSİ SEO Site mimarisi optimizasyonu şunları içerebilir: Bir sitenin genel kullanıcı deneyimini iyileştirmek (içeriğinizi kullanıcıların bulmasını ve etkileşimde bulunmasını kolaylaştırmak) —bu, diğer sitelerin tekrar ziyaretlerini ve bağlantılarını teşvik eder ve bunların tümü arama motoru sıralamasını artırır. İçeriğinizdeki dahili bağlantıların diğer ilgili ve yararlı materyallere yönlendirdiğinden emin olmak – yine bu, kullanıcıları sitenizde daha fazla zaman geçirmeye teşvik eder, bu da olumlu bir sıralamaya karşılık gelir.