Tradisyonel olarak demografik bilgilere için strüktürlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve bağ alanları kabilinden bileğdavranışkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz derunin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, mutabık maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı trok harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde alan alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin puan heybetli gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Haber ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına kadar iş vetirelerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün evet.